top of page

Növelje ügyfelei elégedettségét

Hozzon létre erős kapcsolatot ügyfeleivel az illatok által.

Marketingkutatások

A boltban vagy a hotelben való sétának élménydúsnak, minden érzék számára vonzónak kellene lennie. A kereskedők hagyományosan a látásra és a hallásra koncentrálnak, és elhanyagolják az egyik legfontosabb érzéket: a szaglást.

 

Egyedülállónak és a konkurenciától különbözőnek lenni kulcsfontosságú minden azon márka számára, amely szeretné javítani az ügyfél komfortérzetét, az illat pedig segíthet ennek elérésében. Az illat által létrehozott logó vizuális logóként működik, és segít az ügyfélnek egyszerűen beazonosítani és megjegyezni a márkát. 

 

A marketingmenedzsereknek professzionális illatosításra kellene törekedniük, hiszen a Forbes magazin szerint 2017 végéig a marketingmenedzserek 89%-a fogja az ügyfelek komfortérzetét fő célként tartani a konkurenciától való különbözőségben.

"Az emberek akár 10 000 illatot képesek megjegyezni, amelyek akár a gyermekkorukig is visszavezethetnek."

Hosszú távú memória

Az a tény, hogy az ember nagyon sokáig képes emlékezetében megőrizni az illatokat, lehetővé teszi a márkák számára az ügyféllel való erős kapcsolat létrehozását az illatok segítségével. 

 

Az online vállalkozások számának növekedésével és fejlődésével mindez hatalmas előny a hagyományos boltokkal rendelkező vállalatok számára, valamint olyan helyek számára, ahol lehetővé válik az ügyfelek komfortérzetének javítása.

"Az ezen területen folytatott kutatásaim alapján meg vagyok győződve, hogy az illat erős kommunikációs eszköz az ügyféllel való kapcsolatban függetlenül attól, milyen vállalkozása van az embernek."

 

 

Spence professzor, Kísérleti pszichológia az Oxfordi Egyetemen

Tények és tanulmányok

Az ICM kutatása kimutatta, hogy a felhasználók több mint fele állítja, hogy a kedvelt boltjaikat az ott uralkodó hangulat miatt kedveli.

bottom of page