• Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon

Copyright © 2012 by ARIA PURA

Az illat mint a minőségi márka része

Az illatosítás előnyei

A minőség érzékelése

A vásárlók illatosított környezetben jobb minőségűnek értékelik a termékeket.

Nagyobb vásárlási kedv

A vásárlók nagyobb hajlandósággal vásárolnak.

Az eladás növekedése

A vásárlók illatosított környezetben több időt töltenek el, ezáltal több pénzt is.

Jobb emlékezet

A vásárlók az illatosított boltokat jobban megjegyzik, mint a nem illatosítottakat.

Kellemes környezet

A vásárlók a kellemes aromának köszönhetően több pozitív érzéssel gazdagodnak.

A márkák egyedisége

Az illat vagy az érzékekre épülő márkaépítés egy egyedülálló marketingeszköz azon cégek számára, amelyek szeretnének kitűnni a tömegből!