top of page

Az illat mint a minőségi márka része

"Az illat képes meggyőzni, erősebb, mint a szavak, küllem, érzések vagy az akarat. 

 

Egy meggyőző illat elutasíthatatlan,

minden lélegzetvétellel magunkba szívjuk,  ezéltal feltölt minket, segít nekünk. "

Az illatosítás előnyei

A minőség érzékelése

A vásárlók illatosított környezetben jobb minőségűnek értékelik a termékeket.

Nagyobb vásárlási kedv

A vásárlók nagyobb hajlandósággal vásárolnak.

Az eladás növekedése

A vásárlók illatosított környezetben több időt töltenek el, ezáltal több pénzt is.

Jobb emlékezet

A vásárlók az illatosított boltokat jobban megjegyzik, mint a nem illatosítottakat.

Kellemes környezet

A vásárlók a kellemes aromának köszönhetően több pozitív érzéssel gazdagodnak.

A márkák egyedisége

Az illat vagy az érzékekre épülő márkaépítés egy egyedülálló marketingeszköz azon cégek számára, amelyek szeretnének kitűnni a tömegből!

bottom of page