top of page
Az illat mint a minőségi márka része
"Az illat képes meggyőzni, erősebb, mint a szavak, küllem, érzések vagy az akarat.
Egy meggyőző illat elutasíthatatlan,
minden lélegzetvétellel magunkba szívjuk, ezéltal feltölt minket, segít nekünk. "
Az illatosítás előnyei
A minőség érzékelése
A vásárlók illatosított környezetben jobb minőségűnek értékelik a termékeket.
Nagyobb vásárlási kedv
A vásárlók nagyobb hajlandósággal vásárolnak.
Az eladás növekedése
A vásárlók illatosított környezetben több időt töltenek el, ezáltal több pénzt is.
Jobb emlékezet
A vásárlók az illatosított boltokat jobban megjegyzik, mint a nem illatosítottakat.
Kellemes környezet
A vásárlók a kellemes aromának köszönhetően több pozitív érzéssel gazdagodnak.
A márkák egyedisége
Az illat vagy az érzékekre épülő márkaépítés egy egyedülálló marketingeszköz azon cégek számára, amelyek szeretnének kitűnni a tömegből!
bottom of page