top of page

Növelje az eladásokat illat segítségével

Marketingkutatások

Minden tapasztalatunk erős kapcsolatban áll a szaglásunkkal. Orrunk nyálkahártyája, amely segítségével az illatokat érezzük, összeköttetésben van agyunk limbikus rendszerével, amely az érzéseinket és emlékeinket dolgozza fel.

Ez azt jelenti, hogy érzelmi asszociációnkat erősíti a szaglás aszerint, mi tetszik nekünk és mi nem. Az illattal és a hellyel való pozitív kapcsolat emocionális kapcsot hoz létre a hellyel, ahol kellemesen éreztük magunkat. Ez fő tényezővé válik a boltban, mindez pedig hatással lesz a vásárlás mellett döntésben.

Az Ön üzlethelyisége, étterme vagy bemutatóterme számára kiválasztott megfelelő illat segítségével olyan emocionális összeköttetést hozhat létre ügyfeleivel, ami vásárlásra ösztönözheti őket, és valószínűleg megnövekedett értékesítést tapasztalhat, ahogy azt a lentebb feltüntetett tanulmányok állítják.

Használja ki az illatot az emocionális összeköttetés létrehozására, így ösztönözve ügyfeleit a vásárlásra!

Tények és tanulmányok

A Novotel vállalat megnövelte reggelijeinek, kávéjának és péksüteményeinek eladását azzal, hogy reggel kávéillattal illatosította üzleteit.

bottom of page