• Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon

Copyright © 2012 by ARIA PURA

Növelje az időt, amelyet az ügyfél Önnél tölt az üzletben.

Ösztönözze az ügyfeleket, hogy hosszabb ideig maradjanak Önnél

Marketingkutatások

Rávenni az ügyfeleket, hogy betérjenek Önhöz már önmagában meglehetősen bonyolult, ezért nyilván szeretné, hogy minél több időt tartózkodjanak Önnél. A legtöbb cég szeretné tudni, „miként hosszabbítsa meg az ügyfél tartózkodási idejét” az eladás növelésének céljából.

 

Az üzletben eltöltött idő döntő fontosságú, hiszen meghatározza, hogyan kommunikálnak az ügyfelek az Ön márkájával. Az üzlethelyiség egész területének meglátogatásával és a hosszabb ott töltött idővel az ügyfél felfedezhet olyan dolgokat, amelyeket egyébként általában nem venne észre, ezért természetesen ezzel extra lehetőségek kínálkozhatnak. 

 

Egy nemrégiben közzétett jelentés valóban megmutatta, hogy erős összefüggés van aközött, milyen hosszú időt töltenek az ügyfelek az Ön üzletében és mennyi pénzt költenek el ott.

Hosszú távú memória

Az ügyfelek az illatosított térben több időt töltenek el, ugyanis itt kényelmesebben érzik magukat. Az üzletben eltöltött idő átlagosan legalább 15 perccel megnövekszik, amennyiben az üzlethelyiség kellemesen illatosított. 

 

A várakozási idő kevesebbnek tűnik, mivel az illat a biztonság és nyugalom érzetét vonja maga után. Az ügyfelek elégedettsége szintén javul, mivel az illatosítás pozitívan hat az észlelésükre.

A Dunkin Donuts vállalat az üzlethelyiségeinek illatosításával mindezt elérte, ugyanis az üzlethálózat látogatottsága 16 százalékkal növekedett, valamint 29 százalékkal nőtt a kávéeladásuk ez idő alatt.