• Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon

Copyright © 2012 by ARIA PURA

Az illat mint marketingeszköz

Az illatmarketing a szaglóérzék ügyfélre való erős hatására épít. Az illat képes az ügyfelet a lelki nyugalom állapotába hozni az Ön cégébe belépve, valamint képes biztosítani, hogy kellemesen érezze magát Önnél. A professzionális illatosítással elérhető, hogy az ügyfél több ideig tartózkodjon Önnél, és ezzel az értékesítések száma növekedjen.

Marketingkutatások

Számos tanulmány bizonyította, hogy az illatosítás rendkívül erős hatással lehet az ügyfelek viselkedésére.

 

Az illatoknak azonnali és meggyőző hatása van, mivel közvetlenül az agy limbikus rendszerével állnak összeköttetésben, amely az emlékeink és érzelmeink kontrolljáért felelős. Ezért az illatok túllépnek a racionális érzékelésünkön, és fontos befolyással bírnak az érzelmeink tekintetében.

 

Martin Lindstrom (ismert író és márkatanácsadó) rájött, hogy a márka megítélésére való hatás 30%-kal növekedett, amennyiben a márka egynél több érzéket vont be, valamint hihetetlen 70%-kal, ha a márka brandjébe három érzék is bekapcsolódott.

A beruházások megtérülése

A prefesszionális illatosításba való beruházás megtérülése nagyon meggyőzőnek mutatkozott.

 

Ezen ténynek köszönhetően rengeteg ismert márka építette be az illatosítást marketingaktivitásaiba azzal, hogy az ügyféllel való kapcsolat különböző fázisait illatosította.

 

A professzionális illatosítás az Ön számára rendelkezésre álló leghatékonyabb marketingeszközzé válhat.